» söndagen

Åkte med mamma o Stefan ut till Bergvik för att handla!

Min läpp har blivit blå för att Zipper knockade mig här om dagen. Vi har ett destruktivt förhållande... Nej men när han skulle hoppa upp o pussa på mig så blev det lite väl brutalt. Så det var av kärlek faktiskt. Verkligen fin bild känner jag. Trött o sliten. Ser ju ut som jag går på nåt. 
 
 
Jag typ dog när jag såg detta inne på Maxi. Är det ett skämt eller? haha. Ett lamm med möjligheter? Really. Jag tror inte lammet har så mycket möjligheter.
 
Hittade en jacka på H&M som jag köpte. Mörkgrå är den. Tror att den ska duga som vårjacka sen.
 
Sen hittade jag också en vanlig trevlig svart hoodtröja med dagkedja från Gina Tricot. Hittades på rean... Så det var ju lika bra, tänkte jag. 
 
Men nu ska jag åka till Lina! <3


» Sanna

Fin jacka!!!
Och du är alltid lika fin!!!
Med eller utan blå läpp kommen av hund kärlek ;)
Puss & Kramen <3 <3 <3

Svar: tack så mkt!:) ja, ett ärr av hundkärlek är ju inte fel ändå;P hahapuss & kram <3

2013-02-26 // 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback