» Tints of Nature hårfärg

Var inne på Ekolea i stan idag och hittade en trevlig hårfärg jag läst lite om.
 
Hårfärgerna testas inte på djur se denna länk
 
Och detta hittade jag på denna sida
"Are Tints of Nature products suitable for vegans and vegetarians?

All the colours are suitable for use by vegans and vegetarians, along with Tints of Nature Shampoo, Conditioner, Reconstructing Treatment and Seal & Shine. Sulfate-Free Shampoo and Scalp Treatment both contain a milk derivative, which may be something that vegans choose not to use."
 
Sen är det ju även fritt från parabener, ammoniak osv. Den kostade 189 kr. Värt det om det är djur- och miljövänligt! Plus bättre för håret. Men jag ska använda det först också, så vi ser att den ÄR bra och inte endast låter bra! Haha. Frågan är ju hur fint detta kommer bli nu på mitt röda ojämna hår.. Säkerligen inte det snyggaste vi sett! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback