» Red Cherry Lashes

Beställde lösögonfransar för ett tag sen. Bestämde mig för att prova några från märket Red Cherry Eyelashes. De är av 100% human hair, precis som mina fransfavoriter Ardell. Red Cherrys fransar finns också i många olika stilar som passar både vardag och fest. Jag valde nu #WSP och #523, de såg ut att vara vad jag vill ha :) Har än så länge bara testat #WSP, och är faktiskt supernöjd! De är precis lika lätthanterliga och mjuka som Ardells fransar. Hade inte riktigt vågat hoppas på det fullt ut faktiskt, för priset på Red Cherrys fransar kändes för bra liksom. Beställde från den brittiska sidan falseeyelashes.co.uk som är en webshop helt inriktad på lösögonfransar av olika märken! Passade också på att köpa det hypade limmet DUO, som jag också är väldigt nöjd med. 
 
Priser:
Ardell Wispies - £3.99
Red Cherry #WSP - £2.99
Red Cherry #523 - £2.99
DUO Lash Adhesive - £6.49

Ganska mycket billigare än att köpa i Sverige alltså. Tror jag hittat en ny favoritsida för shopping!!

 
 


Har funderat på att beställa lösögonfransar från den hemsidan. Hur lång tid tog frakten och vad kostade den? Tacksam för svar! Har aldrig beställt från någon hemsida som inte varit svensk förut!

Svar: Hej! Jag kommer inte riktigt ihåg. Hittade lite info på http://falseeyelashes.co.uk/pages/deliveryDär står "We post to customers in countries around Europe. Orders of £15.00 or more qualify for FREE Airmail delivery. Postage is charged at £2 for orders under £15. Delivery via Air Mail usually takes around 5-10 working days, however in some cases items may take up to 15 working days to arrive. " Så frakten är billig. Om du reggar dig på sidan o handlar så ser du nog frakten innan du beställer. Inga andra konstnader tillkommer heller, ingen tull eller så från UK. :)

2015-02-17 // 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback