» lite shopping

Idag har jag varit på terapin. Efter det tog jag en sväng på stan också. Behövde nya jeans. Så jag köpte Dr denim kissy i svart, på Carlings. Det är snarare jeansleggings, så jävla sköna att jag sällan använder något annat. Hittade också ett linne från H&M och Ardell lösögonfransar på Lindex. Får väl visa bättre bilder när jag har tid! :)

 


Mina favoriter. Jeansen alltså. Eller vad man ska kalla dom, men snygga och sköna är dom!

Svar: ja, mina också!:) kassörskan gjorde väldigt klart att det var jeansleggings , inte jeans, därför håller de inte lika bra etc.. haha

2013-05-03 // 22:31:45

Jag hade samma problem då jag ville köpa ett till par. Slutade med att jag gick ut, skitförbannad. Har ett annat ställe där de gillar jeansen och man slipper förklara sin kärlek :) Tror de är mutade på Carlings - för att sälja på, vad de kallar, "riktiga" jeans...

Svar: haha ja men eller hur! varje gång, på olika Carlings, så ska de alltid tjata om riktiga jeans!

2013-05-04 // 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback