» Proclé Lip balm volume booster

"Skydda dina läppar samtidigt som dom får ett fylligare utseende. Med en särskild vetenskaplig sammansättning med kollagen, ökar den dina läppars naturliga volym.

Applicera som ett vanligt läppbalsam, efter en liten stund kommer du känna en värmande, stickande känsla som varar en stund. Resultatet blir sexigt, fylliga läppar med lätt rosa skimrande glans.

Långvarig effekt." - eleven.se
 
Köpte med detta läppbalsam sist jag beställde från eleven för att det var så billigt, behövde väl komma upp i fri frakt, haha. Den visade sig vara väldigt bra faktiskt. Den ger lite lätt rosa skimmer på läpparna. På mig ger den verkligen den där svidande, stickande känslan som i sin tur gör läpparna mer fylliga. Mer än vad till exempel e.l.f.s plumping lip glaze gör, (vilket är den enda liknande produkt jag provat). Dock blir jag tyvärr lite illamående när det sticker för mycket. Ingen aning varför. Hur som helst, jag måste verkligen rekommendera den till alla som vill ha fylligare läppar. Effekten håller faktiskt i sig ganska länge också. Väldigt prisvärd!
 
Pris: 35 kr hos eleven.se
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback