» Sleek MakeUP i-divine palette ultra mattes v1 & v2

 
 "Ultra Matte Brights are intensely creamy and super blend-able. Due to the intense colour, a little goes a long way. With cobalt blue and canary yellow neon shades these are ideal for creating strong vivid eye looks. Use as a liner along your top or bottom lash line for edgy colourful eyes."
 
Review:
Den här paletten innehåller tolv matta skuggor i starka klara färger. Är mycket nöjd över detta tillskott i min samling av ögonskuggor. Behövde verkligen ha såna här färger. Den gula och orangea färgen är jag särskilt förtjust i, väldigt fina, starka färger med jättebra pigmentering. Bra pigmentering är det på den här paletten överlag.
 
"Ultra Matte Darks are creamy and super blend-able. Due to the intense colour, a little goes a long way. The browns, blues and purples ideal for contouring and creating intense eyes. The light creams and whites are also perfect for highlighting inner corners or your brow bone."  - sleekmakeup.com
 
Review:
"Ultra matte darks", tolv matta skuggor i mörkare färger. Det här har blivit en palett jag använder mycket till att göra vanliga vardagssminkningar. Bra pigmenteringen på denna också. "Orbit" och "Villan" är favoriter, så himla fina nyanser. Bilderna fångar inte upp hur snygga de är i verkligheten.
 
Bägge dessa paletter är sjukt bra och prisvärda. Rekommenderas!
 
 
Pris: £7.99/styck hos sleekmakeup.com
Mitt betyg: 5/5



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback