» Ardell individual lashes

Jag har testat Ardells individuella fransar, och såhär ser de ut på mig! Väldigt fina fransar tycker jag. Undre fransraden har jag inte satt på några, utan det är bara där uppe.

 

Här är paketet jag använt, Ardell duralash naturals combo pack. Den innehåller fransar av tre längder. Men man kan även köpa de tre längderna i separata paket, om man till exempel vill ha extra många långa fransar. 
 
Och detta lim har jag använt till dem. Det är vattenfast. Behövligt om man inte vill att de ska trilla av direkt.
 
För mig höll de sig fina i en vecka, sen började några fransar lossna. Hur länge de håller beror ju dock både på hur väl man satt fast dem och även hur man sköter dem. Man kan använda ögonsmink när man har dem men man får vara försiktig vid tvätt och inte använda oljig rengöring.
 
Finns att köpa på Lindex och Lyko.se. Fransarna kostar 69 kr och limmet 49 kr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback