» VÄLDIGT random mobilbilder (gamla)

JA. som rubriken säger består detta inlägg av en massa random mobilbilder. Kollade nyss igenom min "iphone"-mapp på datorn. Förde över mina mobilbilder för några månader sen, så inga nya bilder detta. Men jag har ju inget att blogga om sååååå !!


utan mina älskade lashes:O:O



Linas Gekås-shopping till mig förra året ♥


Åh underbara nagel med värsta sprickan!! Lacket är ju snyggt iaf!
 
KLADDnagellack från Claudia. Fin färg annars. och helLVETTE vad långa naglar.
 
Godingen <3
 
LUSH <3
 
ZIPPAN<3
 
Snygg tröja väl :D
 
Crimsan innan hon får ny frisyr ^^
 
Ja, just det, denna ska jag göra klart snart! Nån gång...
 
Herbie ! <3
 
Stefans ankor i sin damm ! :):)
 
 
 


Det var många fina bilder...
Så roligt att få se lite av dig och runt dig ;)
Puss & Kram <3 <3 <3

Svar: tack så mkt! :Dpuss&kram<3

2014-05-05 // 10:03:05
» Sofie

Alltid så fin! <3

Svar: tack så mkt !:)<3

2014-05-05 // 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback